Berichten over Gemeenteraadsverkiezingen

CU-Logo-plusje-PosterVariant-RGB
    Door ChristenUnie Nieuws op 9 mei 2018

Eerste reactie ChristenUnie Apeldoorn op nieuw bestuursakkoord

‘De kracht van Apeldoorn’. Dat is de titel van het nieuwe bestuursakkoord dat door de VVD, Lokaal Apeldoorn, CDA, D66 en GroenLinks is gesloten. De komende vier jaar zullen deze partijen de coalitie vormen, en de wethouders leveren.

Lees meer over "Eerste reactie ChristenUnie Apeldoorn op nieuw bestuursakkoord"
  2. Fractie CU beediging
    CU-Logo-plusje-PosterVariant-RGB
    Door ChristenUnie Nieuws op 29 maart 2018

Formatie college Apeldoorn zonder ChristenUnie

In een bijzondere raadsvergadering van vanavond werden 39 gekozen raadsleden geinstalleerd in de gemeenteraad van Apeldoorn. Namens de ChristenUnie zijn Ben Bloem, Hanna Riezebos, Erik-Jan Aalbers en Jarin van der Zande beedigd en vormen zo de CU fractie voor de komende vier jaar. Na de installatie deed fractievoorzitter van de VVD Jenny Elbertsen verslag van de gevoerde verkennende gesprekken die moeten leiden tot de vorming van een nieuw colllege. De VVD, Lokaal Apeldoorn, het CDA, D66 en GroenLinks zullen het gesprek met elkaar voortzetten.

Lees meer over "Formatie college Apeldoorn zonder ChristenUnie"
  3. Webblog Ben 27-03 (2)
    WhatsApp Image 2020-12-08 at 12.37.15 (1).jpeg
    Door Ben Bloem op 27 maart 2018

Dank jullie wel!

Het was geloof ik ook de titel van ons laatste bericht, maar toch. Dankbaarheid is wat mij na de uitslagenavond vooral is bijgebleven. Inmiddels is ook de definitieve uitslag bekend en weten we dat ruim 6.000 Apeldoorners hun vertrouwen in de ChristenUnie hebben uitgesproken. En dat maakt mij ontzettend dankbaar en nederig.

Lees meer over "Dank jullie wel!"
  4. Kieslijst
    WhatsApp Image 2020-12-08 at 12.37.15 (1).jpeg
    Door Ben Bloem op 19 maart 2018

Ik heb je nodig. Echt.

Het klinkt zo eenvoudig misschien, maar het is zo waar. Nog heel even en we mogen weer naar de stembus. En wij - alle 28 mensen op de kieslijst van de ChristenUnie Apeldoorn - kunnen niet zonder jouw stem. En die van je buurman en buurvrouw, je collega, en de mensen in jouw kerk of straat.

Lees meer over "Ik heb je nodig. Echt."
  5. kandidaten2018
    Martin van Bruggen
    Door Martin van Bruggen op 27 oktober 2017

Kandidatenlijst en conceptprogramma: met vertrouwen de toekomst tegemoet!

Vandaag presenteert de ChristenUnie Apeldoorn met gepaste trots de conceptkandidatenlijst voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Bestuursvoorzitter Martin van Bruggen: "Met het vertrek van Paul Blokhuis en Roelof Veen was het zoeken naar een goede opvolging. Met deze lijst hebben wij er alle vertrouwen in dat we stevig in de startblokken staan".

Lees meer over "Kandidatenlijst en conceptprogramma: met vertrouwen de toekomst tegemoet!"