Berichten over Staatssecretaris

CU-Logo-plusje-PosterVariant-RGB
    Door ChristenUnie Nieuws op 3 november 2018

Staatsecretaris Blokhuis komt naar Apeldoorn voor forum over preventiebeleid

Dinsdag 13 november komt Staatsecretaris Paul Blokhuis voor Volkgezondheid Welzijn en Sport naar Apeldoorn om in gesprek te gaan over het preventiebeleid. De Staatsecretaris doet dit op uitnodiging van de ChristenUnie in Apeldoorn. Het gesprek zal plaatsvinden tussen de staatssecretaris en Saskia Blom (Centrum voor Jeugd en Gezin Apeldoorn), Weslie Gerrits (JOGG-regisseur gemeente Apeldoorn en adviseur rookvrije sport Stout Groep), Monique L’Hoir (Gezondheidsbevorderaar en GGD Noord- en Oost-Gelderland) en geïnteresseerd publiek.

Lees meer over "Staatsecretaris Blokhuis komt naar Apeldoorn voor forum over preventiebeleid"
  2. Paul cjg
    CU-Apeldoorn_039_0C0A0377.jpg
    Door Hanna Riezebos op 23 november 2017

Geen drama maar een 8

Het was een aaneenschakeling van mooie, ontroerende, vrolijke momenten in het stadhuis afgelopen vrijdag, tijdens het afscheid van wethouder Paul Blokhuis. Ik heb onze fractie beloofd een sfeerverslag te schrijven, maar ik krijg het niet goed op papier. Sommige momenten laten zich alleen beleven, en niet achteraf in woorden vangen.

Lees meer over "Geen drama maar een 8"
  3. 22687688_1592224557526286_5431173541342357498_n
    Jarin_2 CU-Logo-plusje-PosterVariant-RGB
    Door Jarin van der Zande, ChristenUnie Nieuws op 24 oktober 2017

‘Onze’ Paul wordt staatssecretaris.

Dat was het onderwerp van een mailtje dat begin deze week in het stadhuis werd verspreid. Wat mooi om te zien dat een wethouder voor heel veel inwoners ‘onze’ Paul is geworden. Dat kenmerkt hoe betrokken, enthousiast en open Paul Blokhuis is geweest voor Apeldoorn en haar inwoners. Dat kenmerkt hoe de politiek hoort te zijn.

Lees meer over "‘Onze’ Paul wordt staatssecretaris."