Blogs per auteur

1. blurring
    Door Hanna Riezebos op 29 november 2017

Slimme blurring zonder alcohol

Blurring, het slim combineren van goederen en diensten om de verkoop van beide te versterken, is van alle tijden. Door de crisis zwaar getroffen retailers veerden dankbaar op, toen bleek dat slimme verkoopcombinaties (zoals proeverijen in supermarkten) in Amerika hier en daar tot 5% omzetverhoging leidde. De VNG startte een pilot in gemeenten waarbij produkten en diensten werden gecombineerd met de verkoop van alcohol; inmiddels breed bekend als het 'wijntje bij de kapper.' Ook Apeldoorn doet mee.

Lees meer over "Slimme blurring zonder alcohol"
  2. Paul cjg
    Door Hanna Riezebos op 23 november 2017

Geen drama maar een 8

Het was een aaneenschakeling van mooie, ontroerende, vrolijke momenten in het stadhuis afgelopen vrijdag, tijdens het afscheid van wethouder Paul Blokhuis. Ik heb onze fractie beloofd een sfeerverslag te schrijven, maar ik krijg het niet goed op papier. Sommige momenten laten zich alleen beleven, en niet achteraf in woorden vangen.

Lees meer over "Geen drama maar een 8"
  3. seriousrequest
    Door Hanna Riezebos op 9 oktober 2017

De stille ramp 2017

Het blijft je jaren erna nog bij: die dag dat je je peuter even uit het oog verloor. Bij ons was dat op een camping in Luxemburg, en de tien minuten voor ik haar terug vond leken me eindeloos. Vooral omdat er een spoorlijn langs de camping liep.
    Veel ouders vinden na een oorlog of natuurramp hun kind nooit meer terug; dat is pas echt een ramp... De opbrengst van 3FM Serious Request in Apeldoorn gaat dit jaar naar kinderen die door een ramp of conflict hun ouders, broers of zussen kwijt zijn. Gezinnen weer verenigen is een doel waar ChristenUnie Apeldoorn heel enthousiast van wordt!
    Lees meer over "De stille ramp 2017"