Rol en taken bestuur

Het bestuur en de gemeenteraadsfractie hebben een duidelijke rolverdeling, waarbij de fractie zich richt op de dagelijkse, politieke zaken en het bestuur op de andere activiteiten van de afdeling. De voornaamste focus voor het bestuur ligt de komende periode op de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. De voorbereidingen hiervoor worden op dit moment opgestart, dus het is een mooi moment om nu in te stappen en een boeiende periode mee te maken. Om de gemeenteraadsverkiezingen tot een succes te maken zijn alle handen nodig. Komende tijd werken we bijvoorbeeld aan een verkiezingsprogramma, aan het instellen van een campagneteam en aan zichtbaarheid van de ChristenUnie in de stad (door middel van acties, debatten, posters, enzovoort). We willen als ChristenUnie Apeldoorn zichtbaar zijn en blijven in onze stad en dit laten resulteren in een goede verkiezingsuitslag.

Vacature!

We zoeken nog een penningmeester. Heb je verstand van cijfers, ben je politiek geïnteresseerd en draag je de ChristenUnie een warm hart toe? Mail ons.

Het bestuur is als volgt samengesteld:

Martin van Bruggen Voldersdreef 118 7328 BV Apeldoorn 055-7851092

Thea Buurman