Berichten over Kandidaten

1. Kandidaten plaatje 2022
    CU-Logo-plusje-PosterVariant-RGB
    Door ChristenUnie Nieuws op 1 december 2021

Dit zijn onze kandidaten!

Afgelopen dinsdag hebben onze leden de kandidatenlijst vastgesteld voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. We zijn blij dat we met deze 30 topkandidaten mogen gaan werken aan een (nog) mooier Apeldoorn.

Lees meer over "Dit zijn onze kandidaten!"
  2. Blog Erik Jan Perfect (2).jpg
    TOF_0168.jpg
    Door Erik Jan Aalbers op 11 maart 2019

Nobody is perfect

Laatst las ik het advies om op je CV juist je briljantste blunders te vermelden. Het idee was dat je daarmee laat zien dat je een lerend mens bent. Dat begon al toen je leerde lopen. Leren doe je met vallen en opstaan. En vallen is niet erg, maar blijven liggen wel. Vallen hoort erbij, je komt weer overeind, en je probeert opnieuw. En je probeert te voorkomen dat je dezelfde fout maakt.

Lees meer over "Nobody is perfect"
  3. kandidaten2018
    Martin van Bruggen
    Door Martin van Bruggen op 27 oktober 2017

Kandidatenlijst en conceptprogramma: met vertrouwen de toekomst tegemoet!

Vandaag presenteert de ChristenUnie Apeldoorn met gepaste trots de conceptkandidatenlijst voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Bestuursvoorzitter Martin van Bruggen: "Met het vertrek van Paul Blokhuis en Roelof Veen was het zoeken naar een goede opvolging. Met deze lijst hebben wij er alle vertrouwen in dat we stevig in de startblokken staan".

Lees meer over "Kandidatenlijst en conceptprogramma: met vertrouwen de toekomst tegemoet!"