Berichten over Gokhal

1. gokken fruitautomaat.jpg
    Door Jarin van der Zande op 11 mei 2023

Schriftelijke vragen over verslavingsrisico Arcadehallen

Namens de ChristenUnie fractie heeft Jarin van der Zande schriftelijke vragen gesteld aan het college naar aanleiding van berichtgeving over de speelhallen, waaronder in Apeldoorn: Maartens dochter (12) verspeelde in korte tijd 100 euro in arcadehal. Daar wordt bericht over hoe minderjarigen ongestoord niet alleen op behendigheidsspellen, maar ook op kermisautomaten honderden euro’s kunnen verspelen. Deze schriftelijke vragen zijn mede ingediend door Thomas Hendriks van de SP:

Lees meer over "Schriftelijke vragen over verslavingsrisico Arcadehallen"
  2. Webblog 29-1-18 Roelof Gokken
    CU-Apeldoorn_033_0C0A0347.jpg
    Door Roelof Veen op 28 januari 2018

Gokken?

In de week dat deze weblog wordt gepubliceerd, willen we het gokbeleid van de gemeente Apeldoorn gaan behandelen. Vorig jaar schreef ik hierover ook al. Er was in een bijeenkomst van anderhalf uur zoveel inspraak, dat de politieke behandeling moest worden uitgesteld. Die tussentijd is ook gebruikt om extra juridisch advies te vragen. Dit advies heeft niet tot een ander voorstel geleid en daarom volgt nu alsnog de politieke behandeling.

Lees meer over "Gokken?"