Blogs per auteur

1. Webblog 03-07 Willeke Omgevingswet
    Door Willeke de Jager op 3 juli 2018

Botsende belangen - de nieuwe omgevingsvisie

Misschien had u er al van gehoord, misschien nog helemaal niet: de nieuwe omgevingswet komt er aan. De grootste verandering in wetgeving sinds het vernieuwen van de grondwet in 1848, zo heb ik horen zeggen. Dachten we met de decentralisaties in het sociale domein de grote veranderingen wel gehad te hebben, dan komt deze er nog aan.

Lees meer over "Botsende belangen - de nieuwe omgevingsvisie"
  2. Website Foto7
    Door Willeke de Jager op 24 april 2018

BOB - dat geeft vertrouwen

BOB kennen we als rijden zonder alcohol. Als ChristenUnie Apeldoorn fractie kennen we BOB ook als Beeld Oordeel Besluit. Zo meteen meer hierover.

Donderdag 19 april ben ik samen met Peter Kranenburg geïnstalleerd als fractievertegenwoordiger. Een geweldige functie waarin we de vier ChristenUnie raadsleden zullen ondersteunen. Met Jan Werkman als fractieassistent is ons 7-koppige team daarmee compleet.

Lees meer over "BOB - dat geeft vertrouwen"
  3. Webblog 12-3-18 Willeke
    Door Willeke de Jager op 13 maart 2018

Verduurzamen doe je samen

Apeldoorn bezit met de Lindehove binnenkort één van de meest duurzame flatgebouwen van Nederland. De succesformule? Een gedreven Vereniging van Eigenaren en een gemeente die meedenkt.

Lees meer over "Verduurzamen doe je samen"