FOTOWEDSTRIJD

TOF_0326.jpg
Door Peter Kranenburg op 9 februari 2022 om 06:06

FOTOWEDSTRIJD

"Dit trekken we ons aan!"

Op vrijdag 11 februari is het weer Warmetruiendag. De dag die in het teken staat van energiebesparing. De ChristenUnie Apeldoorn roept alle inwoners van Apeldoorn op hier werk van te maken.
Juist in deze tijd waarin energietarieven te pan uit rijzen en onze natuur onder enorme druk staat, is aandacht voor minder energiegebruik enorm belangrijk.

Als ChristenUnie Apeldoorn zetten we ons in voor de opwek van duurzame energie, maar uiteindelijk is de schoonste energie, de energie die je bespaart!
Op dit moment is isoleren (en dus een lagere energierekening), vaak voorbehouden aan mensen met een eigen woning en/of mensen die dit financieel zelf aankunnen. Ook zien we in Apeldoorn mensen die enorm getroffen worden door de stijgende energierekening. Zelfs een complete wijk (Zuidbroek) is gevangen in de fuik van één aanbieder.

We zetten ons voor en achter de schermen in om politiek het verschil te maken, en…

Om solidair te zijn met al deze inwoners en om bewustwording te creëren voor wat onze invloed is op het klimaat, dagen we alle inwoners uit om mee te doen aan onze fotowedstrijd: We zijn op zoek naar de creatiefste manier van energie besparen in Apeldoorn! Heb jij een briljante vondst, een te gek idee of heb jij hét ei van Columbus? Stuur dan een foto van deze energie besparende maatregel voor 22 februari naar info@apeldoorn.christenunie.nl en misschien win jij een te gekke prijs waarmee je ook energie bespaart!

Labels: , , , , ,