Ruimte voor gesprek: over de makers van morgen

architecture-gc82876fdb_1920.jpg
Door ChristenUnie Nieuws op 23 februari 2023 om 18:00

Ruimte voor gesprek: over de makers van morgen

Op 2 maart staat er een mooie evenement gepland over 'de makers van morgen': over het belang van de maakindustrie en van jongens en meiden die worden opgeleid tot vakmensen. Als toepasselijke locatie is gekozen voor het NewTechPark te Apeldoorn. De avond wordt mede gevuld door Eppo Bruins (voormalig Tweede Kamerlid) en Dirk Vreugdenhil (lijsttrekker ChristenUnie Gelderland), maar er is juist ook ruimte voor vragen en gesprek!

Dirk Vreugdenhil zal in gaan op hoe we jongeren werkend en studerend in de regio houden: wat is hét belangrijkste punt waar we aan moeten werken? En op welke manier hebben provinciale politici invloed op de toekomst van onze jongeren in de regio? Eppo Bruins, geboren in Apeldoorn, is hartgrondig pleitbezorger voor meer en betere vakopleidingen: al toen hij Tweede Kamerlid was, maar ook in zijn huidige rol als voorzitter van de Adviesraad voor wetenschap, technologie en innovatie.

• Vlijtseweg 148, 7317 AK Apeldoorn
  • Inloop vanaf 19.30 uur