Weblog (oud)

Verkiezingsbeloften waarmaken: aandacht voor kwetsbare kinderen - Hanna Riezebos

CU-Apeldoorn_039_0C0A0377.jpgvrijdag 28 juli 2017 13:55 Bij relatieproblemen, echtscheiding en samengestelde gezinnen zijn kinderen kwetsbaarder dan ooit. Reden om in ons verkiezingsprogramma van 2014 te beloven dat we hier in de raadsperiode 2014-2018 extra aandacht voor zullen vragen. lees verder

(Kandidaat) lijsttrekker: hoe werkt dat?

CU-Apeldoorn_010_0C0A0211.jpgvrijdag 21 juli 2017 14:44 Eerlijk is eerlijk. Ik heb het nooit eerder gedaan. Maar ik heb er wel zin in en daarom heb ik mij kandidaat gesteld voor het lijsttrekkerschap. Het vertrouwen van de huidige fractie, de wethouder én het bestuur geven mij moed en hoop op een mooie uitslag! Ik heb er zin in om straks in de campagne de idealen van onze partij in Apeldoorn uit te dragen en met een fris team aan de slag te gaan. En ik hoop op uw steun en op die van zoveel mogelijk andere Apeldoorners. lees verder

Uit het bestuur: Kandidatenlijst verkiezingen 2018 en vacature

Martin van Bruggen2maandag 17 juli 2017 14:34 Onlangs hebben we een oproep gedaan aan onze leden om met ons mee te denken over de kandidatenlijst voor de Gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Bedankt voor jullie reacties! Op dit moment zijn we druk bezig om de reacties te verwerken, zodat we een concept kandidatenlijst kunnen presenteren. lees verder

Uit fractienieuws, een woord van de voorzitter

CU-Apeldoorn_021_0C0A0239.jpgmaandag 03 juli 2017 12:51 Opmaat naar raadsverkiezingen
Terwijl ik dit schrijf, zitten we als fractie in een van de drukste periodes van het jaar. De voorjaarsnota (de basis voor de begroting) is vorige week vastgesteld en volgende week hopen we een begin met de jaarrekening te maken. Wanneer die is vastgesteld, is het ook meteen reces (zeg maar: onze zomervakantie). Wanner u dit leest, zal het wel ongeveer zover zijn. Intussen draaien we ons als fractie ook nog eens warm voor de verkiezingen. Het bestuur is bezig met het vaststellen van de concept-lijst en wij schrijven aan het komende verkiezingsprogramma. Daarmee wordt dit jaar iets drukker dan de meeste andere. lees verder

Blauwe parels tussen het groen

kayersbeekmaandag 26 juni 2017 15:30 Ja, ik mag graag hardlopen. En zo heel af en doe ik ook aan sightrunning. Gewoon in Apeldoorn, ga je mee?! lees verder

Apeldoorn krijgt een Jeugdlintje!

170619 Erik Janmaandag 19 juni 2017 13:54 Een paar jaar geleden heb ik een collega voorgedragen voor een koninklijke onderscheiding. Om dit met handtekeningen en feiten te onderbouwen was een hele klus, want een lintje krijg je niet zomaar. Uiteindelijk lukte het om alles geheim te houden en de collega te ‘overvallen’ met deze eer. Het maakte indruk, ze was oprecht zeer vereerd en trots. Het was een prachtig moment wat ze nooit zal vergeten. lees verder