uitreiking oorkonde CU bobdonderdag 20 april 2017 15:05

In de afgelopen weken hebben 3 maatjes van MaatjesApeldoorn, een samenwerkingsverband tussen Stimenz en De Kap een oorkonde gekregen van de ChristenUnie. Dit naar aanleiding van de dag van de vrijwilliger afgelopen december.

De 3 maatjes Bob, Klaas en Mart zijn door MaatjesApeldoorn opgegeven als vrijwilliger die het verschil maken. Al ruim 10 jaar lang zijn deze 3 heren actief als maatje (voorheen buddy), voor ons een reden om hen in het zonnetje te zetten.

Jeannet Huizing werd tijdens een intervisiebijeenkomt verwelkomd om de oorkonde te overhandigen. Zij mocht kort vertellen dat de oorkonde symbool staat voor alle actieve maatjes en dat de ChristenUnie vrijwilligers ziet als het cement van onze samenleving. Ook realiseert de ChristenUnie zich dat ondersteuning van vrijwilligers door professionals net zo belangrijk is. Er voor elkaar te zijn en voor elkaar te zorgen.

"Team MaatjesApeldoorn is apetrots op Bob, Klaas en Mart en op alle andere maatjes die zich inzetten voor de Apeldoornse samenleving."

(tekst en foto's: Margot Schuurmans Coordinator MaatjesApeldoorn)

Reacties op 'Jeannet Huizing overhandigt oorkonde ''Vrijwilliger van Waarde'' aan 3 deelnemers MaatjesApeldoorn'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.