‘Onze’ Paul wordt staatssecretaris.

TOF_0015.jpg CU-Logo-plusje-PosterVariant-RGB
Door Jarin van der Zande, ChristenUnie Nieuws op 24 oktober 2017 om 18:32

‘Onze’ Paul wordt staatssecretaris.

Dat was het onderwerp van een mailtje dat begin deze week in het stadhuis werd verspreid. Wat mooi om te zien dat een wethouder voor heel veel inwoners ‘onze’ Paul is geworden. Dat kenmerkt hoe betrokken, enthousiast en open Paul Blokhuis is geweest voor Apeldoorn en haar inwoners. Dat kenmerkt hoe de politiek hoort te zijn.

Als fractie gaan we Paul ontzettend missen. Elf jaar lang is Paul wethouder Zorg geweest en heeft daarmee ontzettend veel betekend voor de stad, voor de politiek, en voor de ChristenUnie. Tegelijkertijd weten we dat Paul als staatssecretaris Volksgezondheid, Welzijn en Sport zich nu niet alleen voor Apeldoorn, maar voor heel Nederland kan gaan inzetten voor goede zorg. Als er iemand geknipt is voor die functie, dan is hij het wel.

Als fractie willen we je enorm bedanken voor de vele jaren dat je wethouder bent geweest voor onze stad, en politicus bent geweest voor de ChristenUnie.

Samen met Carola Schouten en Arie Slob wensen we je heel veel succes in het kabinet!

Labels: ,